Lama kOT..

         Assalamualaikum,,,it takes so long to update this pages..busy memanjang jelah,,so now,aku nak share apa yang aku buat sepanjang aku tak update ni..kadang-kadang apa yang kita nak dalam hidup ni tak dapat,,apa yang kita target pun tak dapat,so masa tu janganlah cakap yang hidup ni tak adil lah,,stress lah,bosan lah,sebab Dia akan bagi apa yang kita perlu dalam dunia ni..and percaya yang setiap apa yang berlaku memang akan ada hikmahnya,,jadi korang2 kat luar tu jangan cepat nak brputus asa ye,,tu intro je dr aku,,yang aku ni lg lah,,kerja pun tak lagi,kadang2 rasa jeles pulak tgok kwan2 dah ad job tetap..tp aku still je boleh go through,,lpas study office management haritu then kene latihan industri 4 bulan,,aku rasa agak mmbuang masa bila blm ada job..so aku buat kputusan amik pulak krsus fashion and dressmaking under giatmara..nak tau apa jadi lpas tu..nanti aku share ye,,

0 idea menarik: